Falken

Veckorna går så sjukt fort!

Igår hade vi mediekunskap som alltid är superroligt & intressant, sen fotografisk bild där vi fixade intervjuerna på datorn :)
I medieproduktion har vi som en slags läxa att göra en videodagbok, ska bli skitkul! Videokamerorna räckte dock inte till hela klassen så jag fick stanna kvar efter skolan igår och då fick jag en mer avancerad kamera av min lärare och han visade hur den fungerade. Får se hur detta går ;)

När jag kom hem hade Freddan redan kommit :D
Underbart, var länge sen jag träffade henne! Vi åt tacos, kollade på Se upp för dårarna och pratade en massa :)

Sötnöten sov över här men åkte hem tidigt för hon skulle ha match. Nu skulle jag egentligen leka med Lizette men hemma hos henne pågår förkylningar så jag vågade inte ta risken eftersom det inte skulle bli någon rolig kombination med förkylning + min inflammation :(
Jag saknar henne.

Ikväll ska jag leka med älskling iallafall :love:

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0