.


Så skönt att vara ledig torsdag & fredag!

Igår var det onsdag och då hade jag matteprov. Gick sådär, det visar sig ;)
Resten av dagen var slapp, kollade på film, hehehe. Och onsdagar är alltid sköna eftersom vi slutar 13:25!
Älskling kom hem till mig på kvällen :D

Snäll som jag är klev jag upp med honom halv åtta idag fast jag är ledig, hihi. Chillade i några timmar och sen åkte jag & mamma in till Tierp och åt kina, hur gott som helst :D
Sedan gick vi till kiropraktorn, han knäckte massa kotor på mig som låg fel, hehe. Inte så konstigt att inflammationen inte har gått över när min rygg var helt fuckad! Nu kommer det förhoppningsvis bli bra :D
Vi mötte Jocke när vi gick därifrån, underbart! Jag tror jag blev lite kär i hans hundvalp :D

Ikväll ska min nya klass umgås men jag kan tyvärr inte vara med, synd. Men jag kommer ha kul iallafall för jag ska träffa saknade Lizette & Alice :D
David ska jag också träffa för det är honom vi ska sova hos, men honom träffar jag dagligen, haha :)

Imorgon ska vi shoppa, wiiiiiiie!
Puss & kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0