Det finns änglar

Angelica Pettersson, TACK för att du kom hit med mitt busskort som jag hade tappat! Jag är så tacksam, helt sjukt.

Jag var med på idrotten trots inflammationen, gick faktiskt bra! Var snarare min kondition som svek mig, hehehe. Vi sprang intervall i motvind - jag har redan träningsvärk!

Jag & David tog varsin cheeseburgare efter skolan - okej, jag tog två - och så kikade vi lite på inspelningen av Millenium :)
Och så köpte jag med mig en cupidosallad hem, fyfan vad underbart! Jag älskar mat.

Nu har jag gjort klart engelskan :thumbup:
Ska strax gå & lägga mig och fundera på vad min novell på svenskan ska handla om, så man inte sitter där framför datorn imorgon och fånstirrar, höhö.

Så galet skönt att vi är lediga tors & fre!
Puss Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0