Underbart

Lördagen var perfekt. Bättre än vad jag hade hoppats på till och med. En av dom roligaste festerna jag har varit på kan jag ju säga utan tvekan. 9a:4, jag är så glad att jag har kvar er ♥
Min kamera har laddat ur men sen kommer lite bilder ut här. Dock orkade jag inte knäppa så mycket, njöt mer av verkligheten ;)

Söndagen kan vi hoppa över för den spenderades till största del på soffan! Eller först städade jag som en dåre med grabbarna i bygdegården. Idag var det skola som vanligt, hade en skum vikarie på matten. På svenskan fick jag tillbaks min novell som jag tyckte var skitsvår att skriva, inte fy skam att jag fick VG+ på den trots allt! Var inte med på idrotten för jag har blivit förkyld och har satans ont i halsen! Tog istället en varm choklad med marshmallows på Wayne's innan jag åkte hem ;)

Nu på kvällen har jag varit igång och både redigerat klart intervjun och skrivit klart en krönika om nya gymasiereformen!

Snart är det premiär för Paradise Hotel :D
pussssssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0