sweet sixteen

igår fyllde jag 16 år, äntligen!
ska bara fixa klart lite grejer innan jag kan övningsköra, shit vad party.

jag hade en supermysig födelsedag. alla var gulliga i skolan, underbara smilla gav mig en chokladboll och på svenskan sjöng min klass + turismklassen för mig. hihi. hade ny lektion på morgonen, medieproduktion fast där vi kommer hålla på med layout! idrottsprovet gick bra tror jag.

hampus kom hit på eftermiddan, skippade dessutom sin träning för min skull! han gav mig hörlurar + skiva med simon & garfunkel! underbara människa. mina föräldrar är inte fy skam dom heller som gav mig pengar, gratis sms för ett helt år, trosor, prenumeration på frida och en armbandsklocka! puss vaa. blev daimtårta på kvällen och sen underbart sovsällskap ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0