Simma lugnt

Soft dag! Gjorde någon procentgrej på matten idag som hade med tutti-frutti att göra, hihi. Sedan spelade vi plump, fick flashbacks! På mediekunskapen skulle vi göra något särskilt men det hanns inte med eftersom våran underbara, filmgalne lärare ville visa oss massa trailers på filmer som snart kommer på bio, haha :)
På engelskan fick jag tillbaka min text där jag hade skrivit om några relationer i Gossip Girl, fick VG :)
Sedan började vi kolla på Little Miss Sunshine, har sett den förr men den äger! :D
Förresten så har Erik bytt linje, det var inte länge han varade i våran klass inte. Stackars Johannes är nu ensam kille - igen.

Jag & Daniela drog till centralbadet efter skolan och simmade, skitkul! Vi ska nog börja göra det helt seriöst :D

Fick hem klassfotot idag, man kan nog inte skämmas mer än vad jag gör. Man ser verkligen att det är löshår. Kul att hela Uppsala kommer se den bilden :)

Nej nu ska jag lägga mig och läsa om någon reporter i journalistikboken, ska ha gjort det tills imorgon. Videodagboken ska oxå vara klar imorgon, ska bara filma lite imorgon bitti, sen är jag klar :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0