sex and the city



det var underbart hos älskling igår, fick bad & massage som en extrapresent ♥

blev firad av farmor & owe och mormor & olle idag. mamma hade gjort en superfin tårta med 16 ljus som ni ser! god var den också. några presenter blev det idag, resten på måndag. av farmor fick jag 1000 kr, av olle fick jag ett kort där det stod att han skulle sätta in pengar på mitt konto på måndag och av mormor fick jag HELA sex and the city-serien, alltså alla sex säsonger!!! + ett kort där det stod att vi ska shoppa stövlar på lovet ♥

jag är så glad! och nu sitter jag och tittar på sex and the city (såklart) och dricker te och äter mormors supergoda drömmar!

just det, igår fick jag ett kuvert hemskickat där det låg 200 kr från mormors moster och hennes man, så snällt! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0