Love is on fire, a burning heart



Igååååååår var jag sur & sen glad.
Idag är jag bara sur.

Gårdagen började dåligt för det gick åt helvete med att klippa videodagboken plus jag var irriterad bara. Men sen blev jag glad när jag fick äta schnitzel och skratta mycket med Dannieee & Smilledill! Fortsatte bra med textkommunikation, sen slutade vi och jag chillade med D & Emelie :)
Tåget till Tierp, mötte LIZETTE. Det var bara najs! Gick på marknaden, köpte för mycket godis. Gick till Mili's och kollade hur Mia hade fått det, det var fint! Mötte Alice & Dessie, NAJS. Hemköpssallad till middag och sen åkte jag & Lizette hem till henne och hade det mycket trevligt ;)
Ja ni ser, nästan hela dagen var bra! :thumbup:

Borde jag inte vara glad idag då? Jo det kan man ju tycka. Men icke! Jag är sjuk igen. Så där sjuk att jag tycker det är ansträngande att sitta upp. Visst, ganska skönt att vara hemma från skolan. Men det är INTE kul att avstå från helgplanerna! Ikväll skulle jag hem till älskling och imorgon skulle jag va med Nathalie & Tannaz! Bara att avboka allt, kul liv osv. Men antar att det är bra att vara hemma några dar i rad så att jag verkligen blir frisk.

Ska tvinga päronen att köpa pizza, chips & dipp, choklad mm till stackars mig ;)
Hoppas ni får en bra helg iallafall! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med chips. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 22:22:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0