Lite sjuk sådära

Usch, igår var en värdelös dag i skolan! Biblioteket stängt, två brandövningar, äcklig mat, lång dag plus att jag egentligen borde ha stannat hemma för jag var sjuk och orkade inte jobba någonting! Förkyld som ett as plus att mitt huvud var nära på att explodera, och kroppen var inte så pigg direkt den heller... Älskling kom iallafall hem till mig och det var underbart! Då mådde jag genast bättre, seriöst!

Imorse dock när jag vaknade så var det värre än igår, så jag stannade hemma. Hampus blev avundsjuk, hihi. Nu mår jag iallafall bättre så blir nog skola imorgon, sweet :)

Det här var ju ett värt inlägg, eller? Hade bara lust att skriva. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0