Kanelbullens dag

Tjingeling!

Fick tillbaks mitt matteprov imorse, fick godkänt och det nöjer jag mig med i det ämnet :)
På svenskan kom jag äntligen igång med min novell ordentligt. Jag tycker det är svårt att skriva noveller för det är så många "regler" att tänka på...
Vi gymmade på idrotten, hur kul som helst! :D

Jag köpte två nybakta, varma kanelbullar på pressbyrån, hur gott som helst! Blir alldeles salig! Jag & David tog tåget till Tierp och därifrån skjutsade hans mamma hem oss, snällt! :)

Nu ska jag fixa te & mackor och titta på Biggest loser Sverige med mamma :)

Tog kort på bullarna men hittar inte sladden till mobilen, damn :(
Vi kör på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0