Just give me some candy before I go

Jättemysig kväll igår hos David! Idag åkte vi fyra till Uppsala och shoppade :)
Skitroligt! Och så mötte jag Fanny! :love:

Resten får beskrivas såhär:


alices nya fina tatuering!


nöjd alice?


jag älskar min lugg på denna bild! fast.. nää.


en lyxshake sitter aldrig fel


jag hoppas hela hösten (och varför inte vintern) kan vara såhär fin & hyfsat varm!


ny mössa & tubhalsduk :)



och så köpte jag en sjal & tights, men det får ni se en annan dag ;)

ikväll ska jag bara chilla! pusssss

Kommentarer
Postat av: alice

fan va cool jag blev! :D tack för en underbar dag<33

2010-10-02 @ 15:58:45
Postat av: Emma

Jaså så du körde på blå mössa iår? ;O <3

2010-10-03 @ 13:27:11
URL: http://emmateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0