in benny we trust

dom lyssnar jag på just nu, det var inte igår precis! samtidigt skriver jag en krönika om drömmar, snart klar :) sen blir det bonde söker fru och berg flyttar in. det är faktiskt lite mysiga program, hihi. just nu är det ju paradise hotel men hade faktiskt ingen lust att titta på det, tycker inte det händer så mycket. får hoppas att det gör det om ett tag, då kan jag börja titta igen, haha ;)

på matten höll vi på med fruktsallad, underbart. ohhhh just det, på engelskan fick jag reda på att om jag kämpar på så kan jag få mvg i engelska a! skulle sitta riktigt fint.

simmade efter skolan, superskönt! blev dock själv idag men funkar det med :) blev subway efter det, yummyyy.

nej nu lär jag sätta lite fart här! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0