höstlov

hur skönt är inte det på en skala? ganska fullbokat lov, därför tänker jag ta det lugnt i helgen iallafall. fira halloween med pappa, det är inte ofta bara vi två får tid tillsammans så jag vill göra det. mamma är borta över helgen. hampus åkte nyss härifrån för han skulle spela match. jag ville titta men fick inte bara för att han visste att dom skulle förlora. han hotade mig med att vi inte skulle va på två veckor om jag tittade. sötnos. han sov här inatt, vi har mest tagit det lugnt, lata jävlar som vi är.

såg klart en film om burma igår på mediekunskapen, fyfan vad hemskt det är där. fattar inte riktigt vad vi gjorde på fotografisk bild, jag & dannie kunde inte behärska oss. jag var duktig och stannade kvar på eget arbete för första gången, jag stannade kvar sist av alla och blev KLAR med videodagboken! ren lycka ♥
åkte till gränby, gick in till pappa, köpte lite yummy käk på burger king och åkte hem! sen kom alltså älskling :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ha vart på matchen:)/järngänget

2010-10-31 @ 02:42:00
Postat av: Anonym

JUSTE FÖR FAN I HELVETE:#

2010-10-31 @ 02:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0