halloween

klockan står på vintertid. det hjälpte verkligen att slappa den här helgen för nu är jag jättetaggad på att göra saker resten av lovet! :D

kollade på reprisen av svenska hollywoodfruar idag, jag älskar älskar älskar maria montazami! god middag blev det också. som vanligt när världens nyttigaste mamma inte är hemma så svullade jag och pappa, fläskkotletter med pommes, bea och vitlökssmör blev det, hehehe. jag saknar mamma, men om ett par timmar är hon hemma! :D

jag följde med pappa och hämtade ett paket på ica idag, jag var nära gråten. jag tänkte på när jag & eve var ansvariga för skoltröjorna & byxorna i nian och fick skjuts av världens snällaste håkan till ica, hihi. mums på dom minnena ändå ♥


Kommentarer
Postat av: evelina

men imorgon då smäller det, vi ska ha det awesome!!!! :D

2010-11-01 @ 13:11:08
URL: http://evelinakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0