back in action

shit vad skönt det är att vara frisk igen, hoppas det håller i sig! om exakt en vecka fyller jag år, jag längtar som ett litet barn brukar göra. ni som inte går på GUC eller boland, det är så att vi får exakt samma fisk minst en gång i veckan. men idag... håll i er... var den trekantig! så kreativt! på svenskan ska vi börja med källkritik, vi fick dela in oss i grupper och hitta på ett gruppnamn. jag, dannie & cecilia heter "den flygande cykeln i E.T." eller något liknande, haha. cecilia satt nämligen och ritade att hon var djävulen som hade skickat upp dannie i en palm, och då kom jag och räddade henne på den flygande cykeln! det ni. fast sen blev jag mobbad för att jag inte har sett E.T. :(

ojojoj vilken tur jag hade med att hinna med bussen sen, jag sprang liksom bredvid den och sen kastade jag mig på! busschauffören var jättegullig och pratade med mig om allt möjligt, sånt blir jag glad av :D

nu på kvällskvisten har jag jobbat jättemycket matte eftersom jag låg efter pga sjukdom, hehe. och sett paradise hotel såklart!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0