skönaste dagen på länge

det var längesen jag gjorde absolut ingenting, och att göra ingenting med älskling är ännu bättre ♥

så gårdagen bestod av att titta på några avsnitt married with children och dumb and dumberer: when harry met lloyd. vi tittade även på the incredibles, fast då somnade jag av någon anledning, haha. annars turades vi om att sitta vi datan mm. så jävla skönt! i fredags kollade vi förresten på coraline, baserad på en jättekonstig bok våran lärare läste när vi gick på kyrk. men filmen var ganska bra, man fattade mer iallafall.

okej, ovärt inlägg plus att jag vet inte varför jag skrev alla filmtitlar på engelska, hmm. hur som helst är det söndag morgon och jag tittade nyss på nightmare before christmas som jag lånade av hampus, den var bra ♥

den här dagen kommer inte heller vara så ansträngande, skönt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0