och så var det skola igen

skönt att starta igång med en rolig dag! på medieproduktionen med kjell gjorde vi egna löpsedlar, det var riktigt svårt att vara seriös, hehehe. repeterade inför provet på matten och på svenskan lyssnade vi på 80-talsmusik och kollade på skolfoto när våran lärare var tonåring, hihi. dansade streetdance på idrotten, roligt men svårt!

blev en snabbis på stan med dannie, mötte även emma och sen peyman :D
här hemma har jag mest chillat med livet om man säger så. har bytt sängbord med mormor så dammsög och grejade innan jag ställde in det :)

nej mina kära vänner, tekokaren kallar! och såklart även:


plus att jag måste komma på ett barndomsminne att skriva/berätta om på svenskan imorgon, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0