killjoys, make some noise

hallå mina kära. var hos skolläkaren idag och kollade min rygg, fysatan vad den är sne och jag har ont varje dag, eller det liksom svider. hans tips var att jag skulle simma, vilken tur att jag gör det då! mätte mig och där blev jag förvånad. jag är fortfarande 163 cm, har liksom varit det i flera år så trodde jag var mycket längre, haha.
åhh. fick MVG på referatet på svenskan! lycklig kvinna, hihi.

det är så julpyntat på skolan, massa julgranar, julstrumpor, glitter, ljus mm ♥

åh, har hittat lite julklappar på nätet jag ska beställa! och på lördag när jag & mamma ska shoppa ska jag passa på att köpa lite klappar + när jag & lizette ska julhandla sen någon dag :)


Kommentarer
Postat av: Isa

testar

2010-12-02 @ 10:06:12
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0