helvetet är nog fullt med snö

jag hatar verkligen snö. inte bara det att det är blött, kallt och jobbigt. det gör dessutom så att man inte kan ta sig fram på vägarna. skulle till älskling idag, men NEJ NEJ! -.-

btw, hoppas ni fortsätter läsa min blogg fastän den är ful. ni behöver inte så ut så länge till för om hampus hittar sin tomteluva ska vi fota till headern snart någon dag, sen är det bara att börja designa :)

efter skolan idag gick jag & helena runt på stan och gjorde en enkät, med mikrofon! gick förvånansvärt bra.

nu ska jag skriva klart min saga på engelska och jobba matte! puss ♥


grekland skulle inte sitta helt fel just nu

Kommentarer
Postat av: Madde

sv; hehe! Gud så roligt jag hade de när jag knäppte kort på dig, då du spelade EyeToy ;)!!!



btw, härlig bild på dig, här ovan! ;D <3

2010-11-24 @ 20:58:24
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Madde

tror inte mitt förra inlägg här publicerades...



menmen;

sv; Jajjemen, tänk så roligt jag hade de när jag knäppte kort på dig, då du spelade eyetoy! ;D



btw, enormt härlig bild på dig här ovan, sötnos!! <3

2010-11-24 @ 21:00:20
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0