hade lust

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? mamma & pappa
3. Hur lång är du? 165 tror jag
4. Vilken var den senaste filmen du såg? harry potter och dödsrelikerna
5. Vem ringde du senast? alice
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "jag älskar dig :D <3" till hampus
7. Vad är dagens planer? skriva en saga till engelskan, kolla på sex and the city och läsa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms är enkelt & bra men man får ur sig mer när man pratar i tel så det ligger lika ;)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? några min sen
11. Vilken ögonfärg har du? brun-gröna
13. Har du någon gång hittat en katt? inte direkt
14. Vilken är din favoritplats? bra fråga, känner mig bekväm när jag är bland folk jag älskar :]
15. Vilken plats föredrar du minst? nu vet jag inte men förr var det träslöjdssalen x)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis på en bra redaktion
17. Vad skrämmer dig? mycket
18. Vem fick dig att skratta senast? päronen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? aa
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt & trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? ett, fast på tre ställen i uppland hehehe
24. Har du någon gång spytt? jaa
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? allt, bara det är skönt :D
26. Är du social? gud ja
27. Vilken är din favoritglass? daimstrut
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa som en jävla dåre
29. Tycker du om kinamat? yees
30. Tycker du om kaffe? det är en stor anledning till varför jag älskar livet, jag driver inte
31. Vad dricker du till frukost? te
32. Sover du på någon särskild sida? nää
33. Kan du spela poker? jovars
34. Tycker du om att mysa? klart
35. Är du en beroendemänniska? nejdå, förutom kaffe då.......
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja :)
37. Vill du ha barn? 3 st
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? japp
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? aaa
43. När känner du dig lycklig? nästan jämt, t ex när jag är med min älskling :)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? rotmos :D
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj jag umgås ju bara med roliga människor!
46. Välj ett ärr på din kropp? har väl svaga ärr på hakan av finnar jag har rivit sönder *skäms*
47. Vad har du för ringsignal? "hundarna brinner" med nürnberg 47, ni vet låten från G - som i gemenskap :D
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? vet faktiskt inte
49. Flirtar du mycket? på skämt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0