gråtfilmer

supermysig kväll hos nathalie igår!
vi åt massa gott, pratade om allt mellan himmel & jord och kollade på två gråtfilmer! först p.s. i love you, för alla säger att den är jättebra. det var den också, fast den var nästan för sorglig. sen fick nathalie reda på att jag aldrig hade sett titanic och det tyckte hon var skandal så vi kollade på den. omggggggg, att jag inte har sett den tidigare! den var hur bra som helst, och leonardo dicaprio var så ung & snygg så det var sanslöst.

åkte hem ganska tidigt idag. tänkte först gå på halloweenfesten i karlholm ikväll, men kände mig sen otaggad. så det blir mys med älskling istället, saknar honom som ett as! men innan jag åker till honom ska jag duscha, dricka kaffe och såklart kolla på några avsnitt sex and the city! ♥


några bilder till på leonardo tack......





Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi det var supermysigt! :DD tack för allt gumman och ja leornardo är hur snygg som helst! :D<3

2010-11-10 @ 16:53:35
Postat av: ronja

Åhhhh, han är så jävla snygg att jag typ DÖR

2010-11-14 @ 21:48:52
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0