fullbokad helg avklarad

var som sagt på bio i fredags. igår var det öppet hus på skolan, satt bara i ett klassrum och jobbade med krönikan. åkte till mormor & olle efter det, dom har flyttat ihop i ett hus i griggebo. jättemysigt! vi åt tacos, kollade på tv och så. sov över där. idag åkte vi på julmarknad i strömsberg, mys! henke var där! sen åkte jag hem till alice, nära & bra. lizette kom efter ett tag. vi kollade lite smått på hitta nemo och gav varandra önskelistor.

trevlig helg, hade dock otur med tre saker igår.
1. skänkte pengar till en gubbe på stan (dom gick till fattiga barn tror jag) fastän jag inte har så mycket pengar :( fan att han var så trevlig!
2. en busschaufför lurade av mig pengar
3. jag glömde vantarna på bussen. förlåt morfar där uppe, dina lovikavantar som var så fina ♥

juste, mormor blev glad för muggen jag hade köpt till henne i namnsdagspresent. av henne & olle fick jag en ryggsäck och en termosmugg! puss på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0