awesome lov

det har det verkligen varit! trevlig kväll igår med hampus & meijer :) sov kvar hos älskling. idag har jag inte gjort mycket alls, ska svara på två frågor i mediekunskapen men det är allt plugg jag behöver göra på hela lovet, lyx!

vet ni vad jag ska göra? från och med imorgon och ända fram till jullovet ska jag inte äta en enda onyttig grej. ingen onyttig mat, inget godis, ingen glass, inga chips, inga bakverk, INGENTING ONYTTIGT! det låter helt omöjligt med tanke på att det handlar om sex veckor, men fatta stolt jag kommer vara sen! och då tänker jag svulla som ett as på julafton, hihi. just det, ett enda undantag kommer jag göra och det är adventsfika med familjen för det är som en tradition. men det handlar ju bara om fyra små tillfällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0