The space that's in between insane and insecure

Så var det ny vecka igen! På Henkes lektion var vi tvungna att städa i skolbiblioteket, haha trök! Vi fick även motivera varför vi skulle få dom betyg vi vill ha samt att vi fick börja göra en tidslinje om tiden vi har haft med varann! Alltså vi som är kyrkbarn gör en tillsammans, den kommer bli awesome! På spanskan fick jag tillbaka provet som jag var säker på gick åt helvete, därför blev jag väldigt förvånad när jag fick VG+, fett glad! Men sen blev jag sur igen för jag väger mellan betygen så jag var tvungen att göra en muntlig och skriftlig övning och nu vet jag att det gick åt helvete! Viktor höll i idrottslektionen och hade tempoboll, det var flummigt :D han är såå söt för efteråt sa han att han höll den här lektionen för att vi skulle göra något kul gemensamt nu när vi snart ska splittras, naaw på honom !

På kvällen åkte jag till Tierp med Emma H & Emma K :D vi käkade mjukglass och sen tränade vi bort den genom att träna aerobic på aktivera, det var askul! =D


Italien -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0