Nobody's perfect and I stand accused for lack of a better word and that's my best excuse

Tjääna! Skolan var rulig, jag är klar med alla nationella prov och det är sååå skönt! Hade muntliga matten idag och det gick fint! Hamnade i en awesome grupp också, precis som jag gjorde på muntliga engelskan =D
Håkan är den snällaste läraren som finns! Fysik är det första vi har imorgon bitti och vi tjejer gick fram till Håkisch och sa att vi inte gör något på fysiken, är klar med alla prov och så, och frågade om vi kunde få sovmorgon och skippa lektionen x) han skrattade och sa ja! Ingen annan lärare skulle ha gjort det ;D höhöhö

Mjaa, hemma har jag skrivit PM, fastän jag nästan inte gör något annat så känner jag mig sjukt stressad.. jaja det löser sig.

Nu ska jag skriva lite till och sedan sussa kudde !
Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0