Ni skulle inte tro mig om jag räknade upp allt plugg, för mycket...



Först vill jag säga: Satan så gott med nya chokladsorter! :D

Sedan vill jag säga: Såhär mycket plugg har vi nog aldrig haft, trots att vi brukar ha mycket. Allt är samlat v 20 & 21 tror jag, det är helt sick. Nu gäller det att fokusera och satsa som aldrig förr !

Skönt med fredag! :D ska bara ta det lugnt ikväll och hoppas på att förkylningen försvinner :)

Just det, fick nyss ett sms av David där han skrev att det var snällt att jag tackade för filmerna men att jag skulle skriva att han hade fått dom av Jesper & Joeyjocke och att jag skulle tacka dom med xD så tack killar! :D

Höhö.. borde väl sätta igång med plugget trots att det är fredag :(

Trevlig helg! ♥

Kommentarer
Postat av: JJ

på tiden väntat på ett tack så varsegod

2010-05-08 @ 12:51:46
Postat av: Isa

hahahaha xD bättre sent än aldrig ;)

2010-05-08 @ 19:58:43
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0