KLAR MED PM:ET!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen säger jag bara! Klockan är alldeles för mycket så tänker ta sovmorgon imorgon.. eller idag blir det. Kan lika gärna komma till skolan vid lunch, det är då dom viktiga lektionerna är, huehue.

Jag & Eve köpte äckliga kakor idag. Dom får användas som fjäskmaterial till lärarna ;)
Spelade pingis på idrotten, jag dog när jag såg hur Meijer höll sitt pingisracket. Lika konstigt som jag höll innebandyklubban när jag gick i fyran, hahaha.

Hemma har jag skrivit PM och pluggat engelska. Mormor kom över med jättegoda kakor som hon hade bakat, dom smakade typ kladdkaka :D gud vad tjock jag har varit idag !


mmmmm

ska kissa och sova nu, natti !

Kommentarer
Postat av: Maddee

sv; aaww! tack sweetnawwss :D <33 puss på dig!! :D

2010-05-25 @ 17:18:43
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0