Jag kan ta mig över bockar i mina plastiga sockar

Tjaaaa.

Det är tisdag och jag sitter och övar spanskaglosor.. det är soligt ute och börjar bli grönt på träden :D det gillas inte, det älskas!

Jag var astrött idag, när jag satt och läste på Henkes lektion åkte ögonen i kors hela tiden, trodde seriöst jag skulle somna! På bilden såg jag Alice genom fönstret så jag gick ut och pratade med henne en stund, trevligt :D ♥

Ikväll blir det att dra på boxningshandskarna tillsammans med Emma H, härliga tider! =D


alices tröja är klockren

Kommentarer
Postat av: alice

synd bara att jag inte fick komma in haha:( buhuuu<33

2010-05-11 @ 23:33:21
Postat av: Isa

haha elr hur! :( <333

2010-05-12 @ 17:57:38
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0