Inget disco

Skulle skaka rumpa med brudarna men blidde inte så för vi drog oss ur en efter en. Istället har jag inte gjort något annat än att lata mig, satan så skönt det kan vara! Somnade ute i solen en stund ;)

Vi hade dubbeltimme i biologi och idag skulle åtta stycken labba (nationella) och självklart var jag en av dom, fick panik, haha. Fast skönt att ha det gjort förstås. Fick först tillbaks labbplaneringen där det stod massa nollor överallt, vilken nog inte betyder mvg, eller? Haha. Fick alltså en färdig planering att gå efter. Skitsamma, själva labben tycker jag gick bra och förhoppningsvis labbrapporten också :)

Gissa vem jag mötte när jag kom ut från Aktivera igår? Nisse! :D trevligt trevligt, har inte träffat honom på aslänge! Lång hade han blivit :O

Nu ska jag fortsätta njuta av långhelgen! :)
Förresten, grattis till Marcus som fyller 16år och Joeyjocke som fyller 17år! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0