Han för och hon följer lätt som en vind...

Känner att jag borde plugga biologi, nationella imorgon vilket jag inte ser fram emot! Men det kan komma vad som helst och jag kan ju inte läsa hela boken :S får ta lite sammanfattningar.

Det känns som att det händer så mycket dom kommande veckorna och vips så är det sommarlov! Har beställt klipptid idag (2 juni blev det) :]

Måns fiskgratäng med grönt täcke lät inte så frestande så jag drog en pizza med Jenny, Emma & Josef ;D fick tillbaks mitt historiaprov idag och blev överlycklig - MVG på det! :D

Idag fyller ingen mindre än Eve 16år! Alex & Hampus var asgulliga och gav henne en present med en stor marabou & ett paket tamponger i ;D haha.. grattis söt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0