Ett steg närmare

Skön dag, haha! När jag kom till skolan vid elva såg Henke mig så han öppnade fönstret och slängde ur sig lite flinande kommentarer och tog emot mitt PM x)

Bilden var slapp, lämnade in uppgiften bara och satt i det lilla datarummet och kollade på youtube med folk =D

Sedan var det Henkes lektion och då hade han redan läst mitt PM och jag fick MVG!!!!!!
Ni kan inte ana hur glad jag är! :D fick redovisa pm:et lite dessutom.

Slutligen engelska där vi hade prov - tror det gick bra! :)
Vi hann dock inte göra hör&läsförståelsen så det blir på torsdag.

Efter skolan gick jag till mormor & Olle och käkade :) nu ska jag ner och plugga spanska, pusshej !



eve & fanny hade lite kul ;D
våran klass i trean, när vi inte var en klass allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0