Den kungliga huvudstaden

Åhh, har haft en hur lyckad fredag som helst i Stockholm! :D

Höhö nu kommer ett till blogginlägg lite tätt såhär. Aja.. klev upp tidigt idag, det spöregnade och åskade, inte kul men det är grönare ute nu :D hur som helst så åkte vi till Stockholm och shoppade loss, underbart! Jag köpte två par jeanstights fast såna som ser ut som byxor, ett par jeansfärgade och ett par beiga :) och så köpte jag ett halsband, en specialbh jag ska ha under balklänningen, två par svarta tights, två par linnen, ett par jeansshorts och slutligen det som vi egentligen åkte till Stockholm för - löshår till balen! :D är supernöjd med allt jag köpte! Tror inte jag glömde att skriva något här iallafall... Vad gjorde vi mer.. jo vi fikade såklart på Vetekatten! ;) jag & David "skrev på" ett lite galet kontrakt, huehue.. förresten hade vi tur med vädret, var nästan soligt! =D

När vi var nöjda åkte vi hem.. flummade som satan på tåget, David & Lizette skämdes för mig & Alice men ett gott skratt förlänger livet! ;) nu sitter jag hemma själv, ska bara ta det lugnt ikväll :)

Jag glömde fota platsen där Stockholms blodbad ägde rum till mitt PM :( jajaja, pussss! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0