Dålig uppdatering så nu får ni läsa mycket !

Tjäänare !

Om vi börjar med torsdagen.. fick tillbaka sammanställningen av nationella biologin, fick G+. Är faktiskt nöjd eftersom jag & biologi inte älskar varann precis, hade rätt på en mvg-fråga iallafall ;) gjorde andra delen på engelskaprovet, gick bra :) spanskaprovet gick åt helvete som vanligt, tycker spanska har blivit så jävla svårt, usch! Alex höll i idrottslektionen, ganska kul med någon konstig basket, haha.

Åkte hem till Freddan :D vi gjorde våra biologi-affischer om evolution och såg på The Holiday, sjukt jävla bra film! Jag sussade över där :) haha i skolan åt vi jättemackor till lunch för vi tänkte på Marcus aka Jättemackan som är i Grekland ;)

Freeeeedag. Hade matteprov som gick bra tror jag! :) håltimme på musiken så då gick jag, Eve & Freddan och köpte present till Hampus ;) fick tillbaka sammanställningen av nationella engelskan och där fick jag VG+ :) kan hoppas att tisdagens prov omvandlar det där till mvg :] på samhällskunskapen fick vi tillbaks proven och där fick jag MVG! Så jävla överlycklig, helst med tanke på att halva klassen fick IG plus att jag var bättre än Martin och det är otroligt ju! :D haha..

Tog två-tåget till Uppsala och träffade joeyjocke =D jag köpte hörlurar och mors dag-present och han köpte en annan present och sedan for vi iväg till Storvreta. Där gosade vi med sjuuuukt söta hundvalpar, joeyjocke ska köpa en av dom :D när jag åkte hem satt jag bredvid Tora på bussen, trevlans !

Nu är jag hemma och varvar ner. Är så GAAALEEET glad över att det är slut på alla prov och sånt! ÅHHH ♥ . Tänkte dra iväg på partaj men kom på att det lät mysigare att va med Lizette så jag drar dit snart och sover över ;)

blandade bilder från dagarna

fina presenter från mig, kb & fled


GRATTIS PÅ 16ÅRSDAN HB! :D ♥






falken då


falken nu


Kommentarer
Postat av: JJ

kolla killen där nere SÖT han är <3 man dör eller vilken av dem :0

2010-05-28 @ 23:09:19
Postat av: Isa

otroligt söt! <3

hahaha that's the big question ;)

2010-05-29 @ 20:52:03
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JJ

Snart Söndag :D

2010-06-11 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0