You fell for her like a trick or treat

Saturdaaay. Bakade en misslyckad kladdkaka, hmm.. sen fick jag ett ryck och designade om bloggen :D helt plötsligt när jag satt här ringde ingen mindre än DAVID! :D han är äntligen hemma från Österrike! Han hade haft det bra :) nyss så halvkollade jag på Melodifestivalen, hade datan framför mig och pratade med Nichole i telefon samtidigt, hehe. Sämst låt som vann, men bryr mig egentligen inte om den där skiten x) typ bara Ola som var bra ;) nu har jag iallafall hört den där låten "Kom" med Timotej som Henke gick och nynnade på i veckan xD

Usch, har knappt gjort något igår & idag. Men det är lugnt egentligen för dom två nästa lediga dagarna är fullbokade ;) jag tänkte ta en promenad idag men det blåste så mycket, så jag ba nää.. haha.


mums ;)


Kommentarer
Postat av: alice

sygg blogg! :D<333

2010-03-14 @ 13:04:21
Postat av: Isa

tackar! :D <33333333

2010-03-14 @ 19:50:46
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Beaa

NEJ inte ola -.- x> buh för hans låt !

2010-03-18 @ 20:10:55
Postat av: Isa

hahahahhaha

WOHOO NATALIE KEEPS COMING BACK FOR MORE AND SHE'S OUT OF CONTROL !

2010-03-18 @ 22:26:47
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0