Vill aldrig mer höra talas om nervsystemet !

Torsdag. Vanlig skoldag. Slöjden går åt helvete osv, hehe. Sara höll i idrotten, typ styrka & kondition, jobbigt men kul :) knappt nå folk i skolan, tråkigt att så många är sjuka.

Hemma har jag pluggat biologi och pratat med både Lizette & David i telefon, dom är för roliga kan jag lova! ;) mamma har klippt min lugg och så hade hon köpt ett nytt organiskt te som var jättegott, smaken var ingefära & citron :) 

Är så jävla arg, biologiprovet imorgon kommer gå åt helvete för jag kan ingenting! Det är fööör mycket att läsa på och det är fööör svårt! Så får förbereda mig på mitt första IG, vill inte :(


haha en klassiker från åttan eller början av nian. stackars jocke, vi är fyra, fem stycken som har den som bakgrundsbild & skärmsläckare på mobilen x) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0