The whole damn world is just as obsessed...

Helg - fett skönt! :D var i skolan idag och det var kulkul :) en helt sjuk sak som hände var att jag låste in min nyckel IGEN! Så fick knipsa av låset igen, braa Isa (y) det är skitkonstigt för under dom här tre åren har jag låst in min nyckel 2 gånger - idag och förra fredagen.. sick !
Usch, i tisdags knäppte Fanny en bild på mig där jag verkligen ser hemsk ut, ser ut som att jag har sett ett spöke eller något, plus att hon har zoomat som fan! Och nu är det jättemånga som har den som bakgrundsbild på sina mobiler, kul -.- haha tyvärr så slutar det inte där, idag knäppte Alex en ännu hemskare bild på mig, gapar fan hur stort som helst (skriker för att Hampus & Erik kittlar mig).. skulle inte förvåna mig om dom ligger ute på internet snart -.- haha jaja. Slutade kl 1 idag, skönt :)

Mamma steker pannkakor, mumma :D och ikväll blir det trevligt folk, kanske skriver när jag kommer hem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0