Studiedag ♥

Tjohej! Nu tänker jag babbla på om gårdagen ;)

Måndag = studiedag, satan så skönt att vara ledig! Jag & Lizette tog bussen till Uppsala. Jenny & Nichole klev sedan på, trevlans! Jag & Lizette shoppade och åt pizzabuffé, det var min alla hjärtans dag-present till henne att bjuda´na på det ;) gott var det, men mådde verkligen illa efteråt! Kanske för att vi satt på donken innan och åt äppelpaj och drack vaniljmilkshake.. men tyst isa, onödig fakta på hög nivå! Jag köpte iallafall en tröja, en lite mer skjortaktig tröja, armband och mitt älskade rosa läppsyl :D

På kvällen boxades jag med Emma H. Gick dock inte så bra pga all pizza som låg där i magen -.- aja, kul var det ju ändå :)


nyårsbild, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0