När vi gled emellan lite lätt på vårt speciella sätt

Hej! Idag är det torsdag och jag är hemma från skolan :( typ första gången i nian? Vet inte om jag är magsjuk eller något. Det började med att jag fick ont i magen sista lektionen igår och sedan blev det bara värre och värre, och slutade med att jag spydde ett par gånger på kvällen. Sedan kunde jag knappt sova för att magen verkligen krampade! :( nu känns det iallafall lite bättre (y) hoppas jag kan gå i skolan imorgon, måste lämna in geografi-PM:et plus att det är fredag då !

Igår hände det inget speciellt i skolan. Lizette åkte bussen hem :D jobbade lite matte hemma och sen vilade jag bara pga magontet..

Jag & Meijer hade iallafall kul på msn igår ;D



Bloggar ikväll, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0