Långhelg !



Åh vad skönt med fredag :D plus att det är studiedag på måndag så detta blir en långhelg, wihoo !
Idag var skolan skitkul :D dagen började riktigt bra, fick nämligen reda på resultatet på biologiprovet.. trodde ju jag skulle få IG för det gick åt helvete, men vet ni vad, jag fick ett stabilt G !
Mötte Lizette en snabbis, gjorde dagen ännu bättre ♥
Slutade kl 1, mycket skönt :) men bussen går ju inte förrän fem över två så jag satt kvar i salongen med Freddan, Sara, Hampus & Meijer, trevligt sällskap! Ännu trevligare blev det när Mohammed kom ;) "lauring, spanskt ord?"
Jag lyckades låsa in min nyckel i skåpet, bra Isa (y) så Henke fick slita sig från datorn och knipsa upp det, snäll som han var, hehe.

Har bara chillat hemma.. tittat på Solsidan och lagt upp massa bilder på Facebook från den underbara sommaren :')

Grattis till sötaste Nichole & bästaste tant Siv som fyller år idag! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0