Inte förstått nånting, inte förstått, bara snackar och snackar...




Tisdag.
Kan inte påstå att det har hänt något speciellt idag, nu gillar jag klassen igen för idag har vi hållt sams, haha. När jag kom hem tittade jag på Sex and the city och sen blev det datorn hela dan typ, haha. Just nu är jag faktiskt duktig och jobbar med geografin !

När ska hon skriva något om den där muffinsen som ser så galet god ut?! tänker ni säkert. Jo det var så att mormor helt plötsligt kom med den till mig. Hon är för gullig ibland :] kan lova att den var god! ;D


Kommentarer
Postat av: Lizette

hahahaha coolt! xD

aa ska träna de med laget idag :D

2010-03-10 @ 09:05:07
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0