Hujedamej

Torsdag. Skolan var ganska kul :) lekte rita, gissa, spring på engelskan och mitt lag vann såklart ;) Eve & jag la på kuvertet med beställningen på avslutningskläderna, skönt att ha det gjort !

Jag gör typ ingenting efter skolan nuförtiden, men är så jävla trött.. Har tittat på Sex and the city och Halv åtta hos mig samt skrivit på geografin :] jag & pappa är sura för vi var taggade på att se Succéduon med Anders & Måns, men nejnej, det är tydligen inte längre !
Men Freddan sa att det skulle börja något program ikväll med Blondinbella men hon visste inte vilken kanal och ingen av oss kommer in på hennes blogg, måste vara något fel. Och vi hittar inte vart det är någonstans fast båda zappar runt :S så det får nog bli sängen istället för tv:n...


eve har några jackor mer än normalt


virreboii aka schtekarN


eve var med på småbarnens snöhinderbana


Kommentarer
Postat av: Lizette

bra att det löste sig till slut ;)

sv. haha nej nej inte farmville!

2010-03-11 @ 21:46:28
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0