Gimo

Tjolahopp :) igår var det lördag och jag & Jenny åkte till Tierp och var där ett tag.. träffade på Emma & Nias :) sen tog vi tåget (där vi satt med Freddan & Moa) och åkte till Örbyhus och tog sen bussen till Gimo ;) gick hem till Nichole och efter en stund gick vi och käkade pizza. Blev typ myskväll sen, Diana kom ett tag :) nu är det btw sommartid !

Idag låg vi kvar i sängen jättelänge, skönt. Sedan köpte vi godis, hehe. Åt frukost vid fyra x) sen tog jag & Jenny bussen till Örbyhus, bussbyte där till Tierp :) fick skjuts hem av Jennys mamma och jaa, nu sitter jag här :]

Trevligt var det :D

Förresten så har jag tagit bort min Bilddagbok nu ;]
Det här blir en skön vecka, går bara fyra dagar och sen är det påsklov! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D<3

2010-03-28 @ 22:10:05
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0