Fredagsmys med Madde :)

Tjaa !

Biologiprovet gick inte bra men det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå, haha. Resultatet kvarstår x) Freddan är uppe på benen igen, skönt! :) på Samuels lektion skrattade jag så att jag grät, han & Hampus hade en annorlunda diskussion x) på tal om Hampus, checka in hans blogg !

Madde följde med mig hem, har inte träffat henne på evigheter! Vi myste mest framför datorn och snackade en massa. Skitkul kan jag lova! :) men missade tyvärr öppen scen.

Efter att Madde åkte hem har jag bara suttit här och så har jag pratat med Lizette i telefon :)<3

Stort grattis till sötaste Sara Ljung som fyller 16år idag! :D ♥

dagens bilder:


eve kommer döda mig, men HAHAHAHAHHAHAHA !


sisters ♥


Kommentarer
Postat av: Maddee

Fredagsmys med bästa syster! <3

måste snart träffas igen!!!!

2010-03-07 @ 12:23:21
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0