Diamanter är en flickas allra bästa vän

Tisdaaag.
Tjoo. Idag var jag & Eve och hämtade avslutningsbyxorna :D Håkan är för snäll, vi gick in på hans lektion och frågade om han kunde skjutsa oss till Ica och han ba "självklart, låt mig plocka undan bara" och så fick sjuorna som han hade sluta tidigare t.o.m xD vi åkte till Ica, men då märker Eve att hon har glömt sitt legg i skåpet, haha. Så vi åker tillbaka till skolan och sen tillbaka till Ica och hämtar ut byxorna.. och sen tillbaks till skolan ;) Håkan är snällast! :] är nöjd med byxorna, fast hade varit lite kul om jag hade skrivit Italiano ändå x)

Hade vikarie på bilden och hon ba "ni kan få gå direkt om ni vill eller sitta kvar en halvtimme" ;o fett chill.


jajemen, det låg godis bland byxorna ;)


jag & erik, våra hör liksom ihop.. lång historia ;)


det var ju eve som skapade martin banan så ;)


viktor & eve, två söta människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0