And the man at the back said everyone attack and it turned into a ballroom blitz




Onsdag.
Gud vilken dag, har varit med på 1½ lektioner av 6. Om jag har skolkat? Nej det tycker jag inte. Jag & Eve har nämligen suttit i salongen hela dan och gjort klart beställningarna av avslutningskläderna. ÄNTLIGEN KLARA! Sån jävla lättnad. Så nu är det bara att fixa ett kuvert, skicka in, samla in pengar och hämta ut kläderna! Efter allt tjafs bytte vi från rosa tryck till vitt. Det stör inte mig iallafall :) baksidan blev lite speciell om man säger så, men vi är ju inte som alla andra ;)

Snön är påväg bort och det gör mig superduperglad! :D
Är klar med engelskaläxan och nu ska jag öva på spanskaglosorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0