Alice i Underlandet

Tjoo, slänger in ett blogginlägg såhär på natten ;)

Det har varit en jättetrevlig fredagkväll! Åkte in till Uppsala med Lizette & Allan, väl framme mötte vi David & Jesper :) vi gick och åt på Jalla Jalla och efter ett tag kom Alice och efter ett tag till "Joeyjocke" & Calle :) efter maten gick vi och kollade på Alice i Underlandet i 3D :D faktiskt första gången jag såg någon film i 3D, det var ascoolt! ;) själva filmen var helt okej, hehe. Joeyjocke är dagens räddare för han hade tagit ett extra par glajjer som jag fick, jag glömde ju självklart att ta såna xD

Jag, Alice, Lizette, Allan, David & Jesper drog till Tierp.. Alice åkte hem till sig och vi andra hem till David :) drack te, åt knäckebröd (iallafall jag, hehehe) och spelade kort :] sedan fick jag skjuts hem av L & A :)

Trevlig kväll som lär göras om! Synd bara att Anders inte kunde :(
Godnatt :) ♥


Kommentarer
Postat av: alice

jag vill se den igen! :D

2010-03-27 @ 11:27:28
Postat av: JoeyJocke*

Gårdagens Hjälte är jag, haha. nästa hålplats Toy Store 3D

2010-03-27 @ 12:20:38
Postat av: Isa

haha :D själv hängde jag inte med ibland xD

2010-03-27 @ 13:37:03
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Isa

om du är! :D jaaaaaa, fett kul! då får du ta ett par extra glajjer igen, ifall att liksom xD

2010-03-27 @ 13:38:06
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JoeyJocke*

fixar ja ;) till TS3

2010-03-27 @ 22:35:35
Postat av: Isa

härligt gosse! :D

2010-03-28 @ 19:43:29
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0