Vi splittrades när det var som bäst ♥

Torsdag.

Vilken underbar men sorglig dag! På dagen var klassen & våra mentorer på gammelgårn och myste, åt tårta, spelade kubb och några spelade tennis :) tog en tidig buss hem och fixade mig.

- Dags för skolavslutning. Trodde jag skulle gråta men det gick bra, satt längst bak och garvade åt allting :O
- Efter det var det bal :D jättemysigt & trevligt!
- Och sist men inte minst - efterfest hos Emma! I princip hela klassen var där, satan så kul det var! :D firade med champagne och hela köret :D

Vi hade sån tur med vädret och ja, allt var underbart! :D
Kommer sakna er något otroligt, ni är ju min familj! Alla oslagbara ord, kommentarer och skämt som ingen annan skulle fatta! Gemenskapen vi fick på slutet var oslagbar. Jag älskar er, nu & föralltid ♥
Vi måste träffas på sommarlovet sötnosar!

9a:4 ♥
Hampus Berger ♥









många fler bilder på fb!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag älskar dig Isa! <3

2010-06-12 @ 12:35:41
Postat av: Isa

Och jag älskar dig Hampus! <3

2010-06-12 @ 18:15:45
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0