The Gang

Slå mig inte.. när det är fint väder måste jag ju njuta av livet, inte bara blogga! Fast jag erkänner att jag fick lite abstinens, haha..

Var meningen att vi skulle åka till Ubblixbo i tisdags kväll, men så blidde det inte. Istället var hela gänget samlat hos Lizette, underbart! Tror nog alla vet vilka det är men kan iallafall skriva att det är jag, Lizette, David & Alice :) vi åt rabarber med socker och flummade sönder, fint dä!

David åkte hem ganska tidigt eftersom han jobbar. Vi tjejer spelade spel och hade det mysigt. Sov över där :)

I onsdags åkte jag & Lizette till Vendelbadet, underbart! :) sen åkte vi tillbaks till Tierp och åt pizza på Brorsans :D efter det bar det av hem till mig där vi chillade ;D Lizette blev finfin i svart löshår, hehehe.

tisdag










onsdag








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0