Solglajjer



Skoldagen började med att vi lekte lite, sen gick jag och några andra nior till konferensrummet och skrev en insändare och diskuterade. Efter det var det sångövning, sen lunch och sen orientering i två timmar! Jag sprang med Emma & Abodi och vi typ gick vilse och det var helvetes mycket mygg och usch!!! Allt var hemskt, fast när man tänker efter var det fett flummigt xD

På eftermiddan åkte jag & David till Gränby centrum och köpte solbrillor hos pappa :D köpte mig ett par Polaroid, jag älskar dom! När vi var klara på Synoptik gick vi runt i lite affärer, köpte 5 wienerbröd för 20kr, det är najs! Som ni såg bloggade jag från en dator på Telia, blev ett snabbt inlägg för det var en liten butik och folk undrade nog ;)

Jag har äntligen fått en lånemobil :D den är jättesöt, en rosa huawei :) dock är den asjobbig, jag saknar min älskling såå :(

Om en vecka inträffar sista dagen med min klass. Den där klassen folk inte ens kan drömma om att gå i, den där gemenskapen, dom där kommentarerna, dom där skämten, dom där busiga & kärleksfulla leendena, dom där fina människorna som jag älskar utav hela mitt hjärta.
För första gången vill jag inte ha sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0