Maddelitow!

Tjaaaa. Har tillbringat två underbara dagar med underbara Madde ♥

Igår
kom hon hit och sminkade mig och jag noppade hennes ögonbryn. Sen drog vi iväg till Uppsala på jakt efter varsin bikini! Lyckat köp för båda, härligt! Vi åt på Max och jag höll på att garva ihjäl mig när en asdryg unge pickade på Madde hela tiden och kysste hennes skalle xD vi gick även till donken och köpte mcflurry & kaffe och satte oss vid ån, myys :D sen åkte vi runt på äventyr i stadsbussar, haha! Till sist satte vi oss på den riktiga bussen hem och fick sällskap av Linus, treeeevligt med tanke på att det inte direkt var igår man träffade honom :D eller nu var det ju igår, men ni fattar, haha. Hemma hos mig kröp vi ner i bäddsoffan med godsaker, bl a jordgubbar och tittade på Grease, haha :D sen somnade vi!

Idag åkte vi till Tierp och sen vidare till Örbyhus. Tog oss ett dopp på Vendelbadet och låg sen och stekte hela dan, underbart väder! :D när vi kom tillbaks till Tierp gick vi till Mili's och åt vattenmelon och sen åkte jag hem :) nu sitter jag här och ska snart tagga vidare till Lizette där hon & Alice väntar. Ut på nya äventyr! =D

Jävla bitch på UL som sa att man inte kunde byta ut sitt sommarlovskort! Nu har jag äntligen fått ett nytt hemskickat så nu slipper busschaufförerna dampa ;)

Gårdagens bilder












Dagens bilder











Kommentarer
Postat av: madde

sexiga bilder! ;)

tack för underbara 2dagar, isa!! måste göras om!! :D <3

2010-06-22 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0